Vi vil øke tryggheten i samfunnet
mySafetys misjon er å skape økt hverdagstrygghet for alle mennesker. Våre produkter og tjenester skaper merverdi for kundene og brukerne våre. Det er vårt ansvar at trygghet ikke bare gjelder kundene, men også gjelder for medarbeidere våre, klimaet og samfunnet vi opererer i. Vårt ansvar innebærer at produktene våre skal produseres, distribueres og benyttes på en måte som er miljømessig og sosialt bærekraftig.
Våre verdier – Ansvar, Omtenksomhet og Lidenskap – styrer virksomheten vår og gjennomsyrer alle våre relasjoner med kunder, medarbeidere, leverandører og andre interessenter. mySafety har som målsetting og skape en bærekraftig og langsiktig lønnsom virksomhet.
Vi er bevisst det faktum at vi bare er ved begynnelsen av en reise mot økt bærekraft og at reisen egentlig aldri tar slutt. Menneskeheten står overfor store utfordringer. Siden vi ønsker å ha en transparent virksomhet, viser vi her noen av de initiativene vi har tatt, så langt.
Med formål om å leve opp til vårt løfte om en bærekraftig og lønnsom virksomhet, har vi opprettet en CR-policy og en Code of Conduct som omfatter alle våre leverandører, deres underleverandører og forretningsforbindelser. De forplikter seg til å etterleve vår Code of Conduct. Vi forplikter oss til og streber etter å minske klimapåvirkningen vår, blant annet ved å klimakompensere utslippene våre. Vi engasjerer oss i prosjekter som øker tryggheten i samfunnet, samt ungdommers sjanser til å komme ut i arbeidslivet.
Sosialt ansvar
Som arbeidsgiver spiller vi en viktig rolle i samfunnet. For mange ungdommer er vi den første arbeidsgiveren de kommer i kontakt med, og vi ønsker å gi dem en god start på yrkeslivet. Vi vil også gi dem en yrkesutdanning og erfaring som åpner døren til en fremtidig karriere. Vi stiller ingen spesielle krav til tidligere arbeidserfaring, så for en person med riktig drivkraft og målbevissthet tilbyr vi en sjanse til å ta det første skrittet ut i arbeidslivet. Erfaring fra telefonsalg har de nytte av resten av karrieren. Den viser at de er resultatorienterte, iherdige og at de tåler arbeidspress. Som bedrift arbeider vi for å skape en tryggere hverdag for alle mennesker, og det gjelder selvsagt også dem som arbeider hos oss. Vi søker å være en ansvarsfull arbeidsgiver med korte beslutningsveier, og hverdagen i mySafety preges av fellesskap og stolthet over våre tjenester og produkter. Kundene våre representerer et mangfold og hvert eneste møte kjennetegnes av respekt. Vi søker mangfold på arbeidsplassen vår og et arbeidsmiljø der vi behandler hverandre med forståelse og respekt for ulikheter, lærer av hverandre og har det morsomt sammen.
Klimarapport
Hvert år rapporterer vi våre samlede klimapåvirkende utslipp og setter opp mål en strategi for å senke vår påvirkning på miljøet (se pdf nedenfor). Utslippene vi ikke kan redusere, klimakompenserer vi gjennom et treplantingsprojekt i Uganda i regi av U&We.
Code of Conduct
Dette er en del av arbeidet med å ta økt sosialt ansvar og miljøhensyn i hele forretnings- og leverandørkjeden. Den omfatter samtlige leverandører og deres underleverandører, samt alle øvrige forretningspartnere til mySafety Group og søsterselskap SBM. mySafety prioriterer leverandører som er aktive i spørsmål om sosialt ansvar og miljøhensyn.
Har du blitt kontaktet av mySafety?
Vi hos mySafety arbeider med et bredt tjenestetilbud som stadig utvikles og forbedres. Vi ønsker selvsagt at så vel nye som eksisterende kunder skal få nytte av våre mange tilbud, og vi kontakter derfor hver eneste dag mange kunder og potensielle kunder. Våre største kontaktkanaler er telefon, stands på kjøpesentre, e-post og Internett. Dersom du har blitt kontaktet av oss, får du mer informasjon nedenfor.
Telefonsalg
Alt telefonsalg skjer fra vårt eget call center. Vi stiller høye krav til selgerne våre, og vi arbeider fortløpende med ytterligere forbedringer gjennom våre kvalitetsansvarlige. Vi kontakter både eksisterende og potensielle nye kunder via telefon. Se nedenfor hva som gjelder for kontakt med mySafety via forskjellige kanaler.
Eksisterende kunde
Dersom du allerede er kunde hos oss, ønsker vi å holde kontakt for å tilby deg andre av våre forsikringer og tjenester, eller å informere om forbedringer av noe du allerede har. Siden vi arbeider aktivt med å forbedre vilkårene, synes vi det er viktig at du får denne informasjonen så raskt som mulig, slik at du kan føle deg enda tryggere i hverdagen.
Ennå ikke kunde hos mySafety?
Vi i mySafety har mange samarbeidspartnere. Samarbeidet bygger oftest på at partnerne våre ønsker å gi sine egne kunder et utvidet tilbud gjennom mySafety. Har du spørsmål om hvordan vi har kommet i kontakt med deg, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på telefon 22 26 44 00 eller e-post info@mysafety.no.
mySafety AS er medlem av NORDMA. Vi følger bestemmelsene for fjernmarkedsføring og telefonsalg i Norge, samt regler om dataoppbevaring og personvern.
Har du blitt kontaktet av oss og har synspunkter, er du alltid velkommen til å ta dele dem med oss.