Nyheter
 - 

Informasjon i forbindelse med den pågående koronasituasjonen

For oss i mySafety er sikkerheten til våre kunder og medarbeidere vår viktigste prioritet akkurat nå. Vi har derfor utarbeidet og igangsatt forebyggende tiltak for å sikre virksomheten, i tråd med myndighetens retningslinjer og anbefalinger. Det viktigste oppgaven for øyeblikket er å sørge for videre kontinuitet i vår kundeservice og skadebehandling. Vi holder åpent som vanlig 12-16 på hverdager. Vår Sperretelefon er tilgjengelig døgnet rundt.

KONTAKT KUNDESERVICE

Telefon: 22 26 44 00 (alle hverdager 12:00-16:00)

E-postinfo@mysafety.no

SPERRING DØGNET RUNDT

Telefon fra Norge: 800 84 242

Telefon fra utlandet: +47 22 26 44 00

Mesteparten av vår kommunikasjon er allerede digital, men enkelte dokumenter, for eksempel fakturaer og forsikringsdokumenter, sendes som fysiske brev. Ifølge Verdens helseorganisasjonens retningslinjer er det trygt å ta imot brev, da det er svært usannsynlig at koronaviruset smitter via post. For å minimere den fysiske håndteringen av brevpost anbefaler vi likevel at du inngår avtale om AvtaleGiro i din nettbank. Dette er en kostnadsfri og praktisk løsning som sørger for at regningene dine blir automatisk betalt i tide.

FØLER DU DEG DÅRLIG?

Vanlige symptomer på koronaviruset er blant annet tørrhoste, feber, tung pust, hodepine og muskelsmerter. Ved mistanke om smitte er det viktig at du følger helsemyndighetenes anbefalinger. 

Oppdatert informasjon og tips til forebygging av koronaviruset finner du på helsenorge.no.

 

SLIK IVARETAR VI TRYGGHETEN TIL VÅRE KUNDER OG ANSATTE

  1. Våre ansatte har blitt gjort kjent med og minnes stadig på god hånd-, nyse- og hostehygiene. I tillegg er det utplassert håndsprit på hvert eneste skrivebord.
  2. For å minimere spredningen av viruset arbeider våre ansatte hjemmefra så mye som mulig. Vi anbefaler derfor at du tar kontakt med oss per e-post fremfor brev akkurat, slik at din henvendelse kommer frem til rett person så raskt som mulig.
  3. Alle møtene avholdes digitalt, så fremt det ikke finnes særskilte grunner for fysisk oppmøte.
  4. I tråd med anbefalingene fra UD avstår vi fra å reise både innenlands og til utlandet.
  5. Ved mistanke om smitte følger vi myndighetenes anbefalinger og våre etablerte retningslinjer og prosedyrer.

Vi følger situasjonen og utviklingen, og holder oss oppdatert på de til enhver tid gjeldende rådene fra myndighetene. Det er umulig å ikke bli påvirket av de spesielle omstendighetene akkurat nå. Da kan det greit å vite at mySafety vil operere som normalt, med de samme åpningstidene og servicenivået du har blitt vant til.

Med vennlig hilsen

mySafety Försäkringar