Ingen varer

0,00 NOK

Kundeuttalelser

Hverdagssikkerhet er det fineste vi vet! Ingenting gjør oss gladere enn å kunne gjøre det tryggere for kundene våre, og enklere dersom ulykken skulle være ute. 9 av 10 av de som mister nøklene sine får dem tilbake dersom nøkkelknippet har Nøkkelbrikken vår på. Vi kan minimere skaden dersom lommeboken forsvinner eller verdisaker blir stjålet. Her forteller noen av våre kunder hva som uventet skjedde dem og hvordan mySafety kunne hjelpe.

Maria Hagen, Stavanger

”Jeg ringde til mySafety – da hadde nøkkelknippet akkurat kommet i posten”

Maria glemte nøkkelknippet på sykkelstyret

- Jeg syklet til jobben og låste sykkelen til stativet da jeg kom frem. Deretter hengte jeg nøkkelknippet mitt på sykkelstyret for å ha frie hender, og glemte å ta det med meg!

-Da jeg kom tillbake ved arbeidsdagens slutt, sto sykkelen på sin plass, men nøkkelknippet var borte! Jeg kom da på at jeg hadde en brikke på nøkkelknippet, og lette på nettet hvordan de forskjellige brikkene så ut, og fikk napp!

- Det gikk noen dager uten at jeg ble kontaktet. Til slutt ringte jeg til mySafety, og da hadde nøkkelknippet akkurat kommet med posten, så jeg er en fornøyd kunde!

Astrid Berge, Ålesund

"Jeg forsto straks at vesken min var stjålet”

Astrid oppdaget at bilruten var knust

-Forrige høst parkerte jeg bilen min bil på en større parkeringsplass. Det var mørkt ute, og da jeg kom nærmere bilen så jeg at sideruten var knust. Jeg oppdaget fort at håndvesken min som hadde i bilen var blitt stjålet. Den inneholdt blant annet flere kort og mobiltelefonen min.

-Da jeg hadde summet meg litt og kommet hjem, ringte jeg mySafety. De hjalp meg umiddelbart med å sperre alle kort og mobiltelefonen. Da var det ganske befriende å slippe stresset med å huske hvilke kort jeg hadde i vesken, og å måtte finne frem til hvor jeg skulle ringe. En liten trøst midt oppe i en utrivelig hendelse.

Henrik Eriksen, Bergen

”Et par dager etter dukket nøkkelknippet opp hjemme i postkassen”

Henrik slapp bryderiet med å bytte lås

-For et par år siden mistet jeg nøklene mine som jeg hadde i jakkelommen da jeg tok bussen. Busselskapet kunne ikke hjelpe meg, da de ganske enkelt ikke hadde fått inn mine nøkler. Jeg ble nødt til å ringe mine foreldre for å komme inn hjemme, og vi planla å bytte lås.

-Men så, et par dager etter lå nøklene mine plutselig i postkassen hjemme! Jeg ble så glad for å få dem tilbake, takket være at jeg hadde mySafety-brikke på nøkkelknippet. Det ga meg bevis for at tjenesten virkelig fungerer. Nå har jeg mySafety-brikke både på hjemmenøklene og bilnøklene – i tilfelle jeg skulle være uheldig å miste nøkler igjen.

Petter Nilsen, Larvik

”Jeg fikk en melding fra Posten om å hente produkter jeg ikke hadde bestilt”

Petter ble utsatt for ID-tyveri

-Det var rett før jul at jeg plutselig innså at en person hadde handlet produkter i mitt navn. Jeg hadde lest litt om ID-tyveri i media, men tenkte ikke at jeg selv skulle bli utsatt for dette. Det føltes veldig merkelig når det begynte å komme hentemeldinger fra Posten når jeg ikke hadde bestilt noe som helst.

-Jeg var allerede kunde hos mySafety, så jeg tenkte selvsagt på dere når jeg skjønte at jeg trengte hjelp i denne ubehaglige situasjonen. Prosessen var i gang; mitt personnummer ble sperret, og mySafety hjalp meg med å bestride alle fakturaer. ID-tyven hadde handlet på nettet for ca. 30 000 kroner, og alle fakturaer ble sendt tilbake. Takk og pris. Jeg anbefaler alle å tegne en forsikring mot ID-tyveri!